Äntligen ny blogg!

 Hej allesammans! Jag har äntligen bestämt mig för byta min blogg till denna bloggen, känns skönt faktiskt. Min förra blogg hette SagaG.blogg.se. Och själva den här bloggen har varit mest som en reserv blogg men har tänkt blogga lite mer seriöst här. Jag raderade alla mina gamla inlägg på denna bloggen, liksom som en ny start lite. Men alla inlägg kommer finnas kvar på SagaG.blogg.se, och kommer låta bloggen få vara kvar, så det är bara att gå in och kika där om ni vill!
 Anyways, tyckte namnet var krångligt så därför startade jag denna bloggen, och fråga mig inte vad jag ska blogga om, det vet jag inte ens själv, men antagligen liknande den andra bloggen. Och ja, jag ska försöka vara mer aktiv här, även om jag har vädigt mycet att göra på fritiden.
 
 Aja hoppas ni kommer finna min blogg intressant så hörs vi!

 

Kommentera här: